Siverek'te itfaiye eri Nihat Akkar koronavirusten vefat etti

Siverek İlçe İtfaiye Amirliği’nde görevli itfaiye eri Nihat Akkar, Coronavirus’ten dolayı tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı Siverek İlçe İtfaiye Amirliği’nde görevli itfaiye eri Nihat Akar, Coronavirus testinin pozitif çıkması üzerine kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Şanlıurfa İtfaiye Dairesi Başkanlığı’ndan konu ile ilgili yayımlanan mesajda, "Siverek İlçe İtfaiye Amirliği’nde görevli personelimiz Nihat Akkar, Covid -19 tedavisi gördüğü hastanede vefat etmiştir. Ailesinin ve itfaiye teşkilatımızın başı sağ olsun. " denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Siverek Haberleri

Siverek'te yetim ailelere bayram desteği
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde sağanak ve dolu yağışı tarım arazilerine zarar verdi
Şanlıurfa Siverek'te çalınan büyükbaş hayvan bulundu
Siverek'te feci kaza: 2 ölü, 2 yaralı
2 kişi hayatını kaybetti, 1 kişi yaralandı