Siyonist işgal rejimi Gazze'de yem fabrikasını bombaladı

Siyonist işgal rejimi, Filistin'e yönelik barbar saldırılarını devam ettiriyor. Siyonist teröristiler,Gazze'nin sınırında konuşlandırdığı tanklarla rastgele sivil halkı hedef alıyor.

Barbar siyonist işgal rejimi, Gazze Şeridi'nin kuzeyindeki Beyt Hanun kasabasında bulunan bir yem farikasını bombaladı.

Saldırı nedeniyle fabrikada büyük yangın çıktı. İtfaiye ekipleri yangına müdahale ediyor.

Ramazan ayının başlangıcından buyana barbar saldırılarına devam eden siyonist işgal rejimi, özelikle 10 Mayıs'tan bu yana havadan ve karadan Filistin'i bombalamaya devam ediyor.

Sivil halkın yanı sıra, okul, cami, binaları ve fabrikalara saldıran siyonist işgal rejimi, barbar saldırılarıyla Filistin direnişini kırmayı hayal ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı