Siyonist işgalciler Filistinlilerin geçim kaynağı zeytin ağaçlarını yaktı

Batı Şeria'nın Nablus vilayetindeki Beyta beldesinin güneyinde yer alan Subeyh Dağı üzerinde kurulu Evyatar Yahudi Yerleşkesi sakini işgalci gasıplar meyveli onlarca zeytin ağacını yaktı.

Yerel kaynaklar, Evyatar Yahudi Yerleşkesi'nden bir grup Yahudi işgalcinin Beyta beldesi sakinlerinden Kamil Ekra isimli çiftçiye ait onlarca zeytin ağacını yaktığını bildirdi.

Nablus vilayetindeki Subeyh Dağı'nda Filistinlilere ait topraklar üzerinde gayrimeşru bir şekilde Evyatar Yahudi Yerleşkesi'ni inşa eden Yahudi gasıpların ihlalleri ve saldırıları devam ediyor.

Siyonist işgal rejiminin Subeyh Dağı tepesine kurulan yerleşkenin kaldırılması ve Yahudi gasıpların bölgeye girmelerinin yasaklanması kararına rağmen son dönemde işgalcilerin baskınlarının arttığı ifade edildi.

Bu arada, Yahudi gasıpların Subeyh Dağı'nda inşa ettikleri kaçak yerleşke yakınlarında Filistinli gençlerle siyonist işgalciler arasında çatışmalar yaşanıyor.

Geçtiğimiz haftalarda bölgede yaşanan şiddetli çatışmalarda Zekeriya Hamayil, İsa Burhum, Tarık Sanuber ve Muhammed Said Hamayil isimli gençler şehid olmuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı