Siyonist işgalciler tarafından vurulan Filistinli genç şehid oldu

Nablus'un güneyindeki Beyta beldesi yakınlarındaki Cebel Sabih’te yasa dışı Yahudi yerleşim birimlerini protesto ettiği sırada işgalciler tarafından vurulan Filistinli genç şehid oldu.

Filistin yerel kaynakları, şehit düşen gencin Ahmed Beni Şemse olduğunu bildirdi.

Beni Şemse’nin, Nablus'un güneyindeki Beyta beldesinde işgal askerlerince başından vurulduğu ve tedavi edilmek üzere Batı Şeria'daki Nablus şehrinde bulunan Rafidiyye Hastanesi'ne kaldırıldığı belirtildi.

Cebel Sabih bölgesinde, işgalcilerin yeni yerleşim planlarına karşı direnen bölge halkı ile siyonist işgalciler arasında son iki haftadır çatışmalar yaşanıyor.

Siyonist yerleşimciler, söz konusu bölgede barakalardan oluşan yasa dışı Yahudi yerleşim birimleri kurarken, duruma tepki olarak Filistinliler zaman zaman karşıt gösteriler düzenliyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı