Siyonist rejim, Endonezya Hastanesi'ne saldırdı

Filistin Sağlık Bakanlığı, Gazze Şeridi'nin kuzeyindeki Endonezya Hastanesi'ne siyonist rejim tarafından saldırılar düzenlendiğini duyurdu.

Siyonist işgal rejiminin abluka altındaki Gazze Şeridi'ne yönelik saldırıları aralıksız devam ediyor.

Siyonist rejim, Gazze'nin kuzeyindeki Cibaliye bölgesinde bulunan Endonezya Hastanesi'ne saldırdı.

Gazze'deki Sağlık Bakanlığı Sözcüsü Eşref el-Kudra, yaptığı yazılı açıklamada, "Gazze Şeridi'ndeki Endonezya Hastanesi şu anda elektrik jeneratörleri ve binaların büyük bir kısmını etkileyen ağır bombardımana maruz kalıyor." ifadesini kullandı.

Kudra, hastanedeki 200 yaralının ve sağlık personelinin hayatından endişe ettiklerini belirtti. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı