Siyonist rejim Gazze'yi bombalamayı bu gece de sürdürdü

Abluka altındaki Gazze'ye yönelik saldırılarına devam eden siyonist işgal rejimi, bu gece de bölgeye bomba yağdırdı.

Siyonist işgal rejimi, 7 Ekim'den bu yana yaklaşık 2,3 milyon Filistinlinin yaşadığı Gazze Şeridi'ni bombalamaya devam ediyor.

Siyonist işgal rejiminin Gazze'ye yönelik saldırıları dün gece boyunca da devam etti.

Gazze Şeridi'ne hava saldırıları düzenleyen siyonist rejim, kentin mahalleleri, caddeleri ve binalarını yoğun şekilde bombalamayı sürdürdü.

Hava saldırısının yanı sıra siyonist rejim tankları da Gazze'yi yoğun şekilde vuruyor.

Bölgede çok sayıda Filistinlinin şehid olduğu ya da yaralandığı belirtildi.

İletişim ve elektrik sıkıntısı nedeniyle şehid ve yaralı sayısının henüz öğrenilemediği kaydedildi. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı