Siyonistler 14 Filistinliyi gözaltına aldı

siyonist israil askerleri El Halil kentine bağlı Beyt Ummar kasabasında 5, Beytüllahim kentinin Teku kasabasında 4, Nablus`ta 3 ve Ramallah`ta 2 Filistinliyi gözaltına aldı.

siyonist israil askerlerinin, "arandıkları bahanesiyle" Batı Şeria`da 14 Filistinliyi gözaltına aldığı belirtildi.

Yerel kaynaklardan alınan bilgiye göre, siyonist askerleri El Halil kentine bağlı Beyt Ummar kasabasında 5, Beytüllahim kentinin Teku kasabasında 4, Nablus`ta 3 ve Ramallah`ta 2 Filistinliyi gözaltına aldı.

israil radyosu da güvenlik güçlerinin Batı Şeria`da evlere baskın düzenleyerek bazı Filistinlileri gözaltına aldığını duyurdu.

Filistin makamlarından gözaltılara ilişkin açıklama yapılmadı.

Öte yandan siyonist askerlerinin Nablus`ta, kendilerine taş atarak tepki gösteren Filistinli gençlere göz yaşartıcı bomba ve plastik mermiyle karşılık verdiği kaydedildi.



 

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı