Tarsus İŞGEM'de 1200 kişi istihdam ediliyor

Tarsus İŞGEM'de gezen Tarsus Kaymakamı Orhan Şefik Güldibi, burada 1200 kişinin istihdam edildiğini söyledi.

MERSİN-İyileştirme ve Geliştirme Projesi kapsamında kurulan İş Geliştirme Merkezi'nde incelemelerde bulunan Tarsus Kaymakamı Orhan Şefik Güldibi, burada 1200 kişinin istihdam edildiğini söyledi.

 

Kaymakam Güldibi, incelemeleri sırasında yaptığı açıklamasında, 95 işletmenin bulunduğu ve 1200 kişinin istihdam edildiği İş Geliştirme Merkezi, küçük girişimcilerimizin, iş kurmasını ve geliştirmesini destekleyen ve kolaylaştıran, dolayısıyla da işletmelerin hayatta kalma ve büyüme olanaklarını arttıran merkezlerdir. İşsizliğin azalmasına ve Kobilerimizin iş ve üretim gücünün artmasına katkı sağlayan Tarsus İŞGEM'in, daha çok meslek dalına ve iş gücüne cevap verecek şekilde hizmet vermesi için çalışmalarımız devam etmekte" dedi. (A. Hakim Kurt-İLKHA)




 

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Tarsus Haberleri

Mersin’de 6 kişiyi öldüren zanlı yakalanacağı sırada intihar etti
HÜDA PAR Mersin İl Başkanı Demir'den Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin açıklama
Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin Mersin Valiliğinden açıklama
Tarsus’ta esnaf ve tekstil sektörü temsilcileriyle buluştu
Mersin'in Tarsus ilçesinde hayırsever fırıncıdan örnek davranış