Tarsus'ta 20 dönüm kızılçam ormanı yandı

Tarsus'un Aladağ köyünde çıkan orman yangınında 20 dönüm kızılçam alanı zarar gördü.

MERSİN- Tarsus Ankara karayolu üzerinde bulunan Aladağ köyü mevkiindeki ağaçlandırma sahasında, henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.

 

Rüzgarın  da etkisiyle bir anda yayılan yangına, Tarsus ve Mersin Orman İşletme Müdürlükleri ile belediyelerin itfaiye ekipleri müdahale etti.

 

Havadan yangın söndürme helikopterlerinin de desteğiyle yangının kontrol altına alındığı yangında, yaklaşık 20 dönüm kızılçam ormanının zarar gördüğü ve  soğutma çalışmalarına başlandığı  bildirildi. (A. Hakim Kurt-İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Tarsus Haberleri

Mersin’de 6 kişiyi öldüren zanlı yakalanacağı sırada intihar etti
HÜDA PAR Mersin İl Başkanı Demir'den Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin açıklama
Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin Mersin Valiliğinden açıklama
Tarsus’ta esnaf ve tekstil sektörü temsilcileriyle buluştu
Mersin'in Tarsus ilçesinde hayırsever fırıncıdan örnek davranış