Tarsus'ta 370 Kişiye Bir Polis Düşüyor

Tarsus İlçe Emniyet Müdürü, merkez nüfusu 241 Bin olan Tarsus'ta her 370 kişiye bir polis memurunun düştüğünü söyledi.

MERSİN- Tarsus İlçe Emniyet Müdürü Yaşar Aksoy, merkez nüfusu 241 Bin olan Tarsus'ta her 370 kişiye bir polis memurunun düştüğünü söyledi.

 

241 bin 876 kişinin yaşadığı kent merkezinde 744 polis görev yaparken, her 370 kişiye bir polis düştüğünü belirten Tarsus İlçe Emniyet Müdürü Yaşar Aksoy, "Polis sorumluluk bölgemizde vatandaşlarımızın güven içindedirler. Bu bağlamda Tarsus'ta her 370 kişiye bir polis memurumuz düşüyor. Avrupa Birliği üyesi ülkelerinde bu oran 250 kişiye bir polis olarak belirlenmiştir."dedi. (A. Hakim Kurt-İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Tarsus Haberleri

Mersin’de 6 kişiyi öldüren zanlı yakalanacağı sırada intihar etti
HÜDA PAR Mersin İl Başkanı Demir'den Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin açıklama
Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin Mersin Valiliğinden açıklama
Tarsus’ta esnaf ve tekstil sektörü temsilcileriyle buluştu
Mersin'in Tarsus ilçesinde hayırsever fırıncıdan örnek davranış