Tarsus'ta Ücretsiz Diyabet Testi

Mersin'in Tarsus ilçesinde "Diyabet Haftası" dolayısıyla vatandaşlara ücretsiz diyabet testi yapıldı.

MERSİN - Mersin'in Tarsus ilçesinde "Diyabet Haftası" dolayısıyla vatandaşlara ücretsiz diyabet testi yapıldı.

 

Bir alışveriş merkezinde kurdukları stantla vatandaşlara şeker ölçümü yapıp, obezite testi yapan sağlık görevlileri, diyabete karşı alınacak tedbirler konusunda da önerilerde bulundu.

 

Devlet Hastanesi'nde görevli sağlık ekipleri tarafından, ilköğretim okulları ve liselerde öğrencilere yönelik diyabetle ilgili konferanslar verilip, diyabete karşı halkı bilgilendirme seminerleri düzenlendi.

 

45 yaşından itibaren herkesin yılda en az 1 kez diyabet taramasının yaptırması gerektiğini belirten sağlık ekipleri, şu bilgileri verdi: "Obezler, birinci dereceden akrabalarında diyabet olanlar, ağız kuruluğu yaşayanlar, sık sık su içenler, diyabet riski taşımaktadır." (Ramazan Tekyıldız - İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Tarsus Haberleri

Mersin’de 6 kişiyi öldüren zanlı yakalanacağı sırada intihar etti
HÜDA PAR Mersin İl Başkanı Demir'den Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin açıklama
Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin Mersin Valiliğinden açıklama
Tarsus’ta esnaf ve tekstil sektörü temsilcileriyle buluştu
Mersin'in Tarsus ilçesinde hayırsever fırıncıdan örnek davranış