Vali Işın, “Mazeret üretmeden iş yapmalıyız”

Ağrı Valisi Musa Işın İl Koordinasyon Toplantısına katıldı.

İl Genel Meclis Salonu’nda düzenlenen İl Koordinasyon Toplantısında konuşan Vali Işın, “Üç ay da bir de olsa burada önemli meseleleri gündeme getiriyoruz. Bu toplantıda alınacak kararlar, birlikte değerlendirilecek, birlikte çözülecek ve kurumların kendi aralarındaki koordinasyonu gerektiren konular masaya yatırılacak, talepler varsa burada zikredilecektir. Yani bizim masaya koyacağımız sorunlar, burada taraflar arasında mevzubahis olacak ve bu sorunlara beraber çözüm arayacağız. Bu toplantıların verimli geçmesi için elimizden gelen çabayı göstereceğiz” dedi.

İş yapma konusunda belli prensiplerin olması gerektiğine vurgu yapan Vali Işın, “Çalışmalarla ilgili herhangi bir mevzuat engeli varsa, ya da idari bir engel varsa, bu engelleri pratik bir şekilde çözmenin gayreti içinde olacağız. Bir işi sonuçlandırmak için takibini iyi yapmamız lazım. Yani talimat verip bu iş bitmiştir diyerek arkamıza yaslanmak söz konusu değildir. Daire amiri arkadaşlarımız ya da bölge müdürlerimiz, herhangi bir konuda sonuç almak istiyorlarsa, ya da ben sonuç almak istiyorsam, şu 4 hususu yapmalıyız: 1-Talimat, 2-Takip, 3-Denetim,4-Sonuç almak” diye konuştu. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı