Van İpekyolu’ndan Aydın Buharkent’e dostluk köprüsü

Öğrenci, öğretmen ve yöneticilerden oluşan 40 kişilik ekip, Van Ferit Melen Havaalanı’ndan Aydın-Buharkent’e ulaşmak üzere, İzmir’e uğurlandılar.

İpekyolu Belediyesi koordinasyonundaki “Misafirim olur musun?” projesi kapsamında, Aydın-Buharkent ilçesine İpekyolu Belediyesi bünyesindeki kafile iade-i ziyarette bulunmak üzere yola çıktı.

"Misafirim olur musun?” projesi kapsamında; iki ilçe arasındaki ilişkileri geliştirmek, gezilen görülen yerlerin doğal ve kültürel alanlarını yerinde görüp tanımak, misafir-mihmandar öğrenciler arasında yıllarca sürecek köprüleri kurmak ve sosyal kültürel birlikteliği yaşatmak hedefleniyor.

Gönüllü ailelerin de öğrencileri evlerinde ağırlayacağı etkinlik 5 gün süreceği, 6 Ağustos tarihinde ziyaretlerini tamamlayan ekibin Van’a dönüş sağlayacağı belirtildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Van Haberleri

Yetimler Vakfı'ndan Van'da 300 yetim çocuğa bayramlık desteği
Van’da Medresetü’z Zehra’nın temeli dualarla atıldı
Van'da silahlı kavga: Bir ölü, 13 yaralı
Van'daki Mevlid-i Nebi mitingi son buldu
Van'da 5,2 büyüklüğünde deprem