Viranşehir'de Covid-19 nedeniyle bir bina karantinaya alındı

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde yeni tip Coronavirus (Covid-19) tedbirleri kapsamında bir bina karantinaya alındı.

Edinilen bilgiye göre, ilçenin Kışla Mahallesi 156. Sokakta ikamet eden bir kişinin Coronavirus testi pozitif çıktı.

Test sonucu pozitif çıkan hasta Şanlıurfa Devlet Hastanesine sevk edilirken, hastanın oturduğu binanın ise 14 günlük karantinaya alındığı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Viranşehir Haberleri

Şanlıurfa'daki sokak köpeği saldırısı için müfettiş görevlendirildi
Şanlıurfa Viranşehir'de kasten yaralama suçundan aranan hükümlü yakalandı
Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde yolcu otobüsü alevlere teslim oldu
Umut Kervanı'ndan Viranşehir’de yetim çocuklara giyim yardımı
Şanlıurfa’da kaçak akaryakıt operasyonu