Viranşehir'de dezenfekte çalışmaları devam ediyor

Viranşehir Belediyesi, Coronavirus (Covid-19) salgınına karşı dezenfekte çalışmalarına devam ediyor.

Coronavirus salgının ikinci dalgasına karşı Viranşehir Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından çalışmalara devam ediliyor. Ekipler tarafından tedbirler kapsamında bugün yeniden ilçe genelinde dezenfekte çalışması yapıldı.

Belediye ekipleri, cadde ve sokaklarda gerçekleştirilen dezenfekte çalışmalarının yanında kamu kurum ve kuruluşları, pazaryerleri, toplu taşıma merkezi, aile sağlık merkezleri ve vatandaşların sıkça kullandığı yerlerde dezenfekte çalışması sürdürdü.

İşyerlerinin dezenfekte edilmesinden dolayı memnuniyetlerini dile getiren esnaf, gerçekleştirilen çalışmalardan ötürü Viranşehir Belediyesi'ne ve Belediye Başkanı Salih Ekinci'ye teşekkürlerini iletti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Viranşehir Haberleri

Şanlıurfa'daki sokak köpeği saldırısı için müfettiş görevlendirildi
Şanlıurfa Viranşehir'de kasten yaralama suçundan aranan hükümlü yakalandı
Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde yolcu otobüsü alevlere teslim oldu
Umut Kervanı'ndan Viranşehir’de yetim çocuklara giyim yardımı
Şanlıurfa’da kaçak akaryakıt operasyonu