Diyarbakır'da viyadükten düşen araçtan yaralı kurtuldular

Diyarbakır'da içinde 3 kişinin bulunduğu otomobil yaklaşık 5 metre yüksekliğindeki viyadüktan düşmesi sonucu araçta bulunan 3 kişi hafif yaralı olarak kurtuldu.

Kaza, saat 18.30 sıralarında merkez Bağlar ilçesi ParkOrman alt geçidinde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, Şanlıurfa-Diyarbakır Karayolu Kantar mevkiinden Emek Caddesi'ne dönmek isteyen Murat Şimşek yönetimindeki 21 ABU 729 plakalı otomobil, dönüşü alamayınca viyadükten aşağı düştü.

çevredekilerin yardımıyla araç içerisinden çıkarılan 3 kişi, olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından ilk yardım müdahalesi yapıldı.

yaralılardan 2 kişi olay yerinde yapılan ilk müdahalenni ardından hastaneye kaldırılırken bir kişi ise hafif sıyrıklarla kurtuldu.

yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenilirken kaza ile ilgili inceleme başlatıldı. 










İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri