Yol kesen PKK'liler halkı tehdit ediyor

Son zamanlarda sıkça yol kesen PKK'liler, halkı tehdit ediyor.

SİİRT - Siirt'in Eruh ilçesinde yol kesen bir grup PKK'li, halkı tehdit ettiğini bildirildi.


Genel Kurmay Başkanlığı internet sitesinden konuya ilişkin şu açıklamayı yaptı; "İki bölücü terör örgütü mensubu 22 Ekim 2013 saat 13.00'te Siirt/Eruh'a bağlı Savaş Köyü Karadağlar mevkiinde, yabani fıstık toplayan şahısların yanlarına gelip Kürtçe 'Buralarda neden geziyorsunuz? Avlanmanın yasak olduğunu bilmiyor musunuz?' şeklinde ifadeler kullanarak, vatandaşları tehdit etmişler ve anılan vatandaşlara ait dört adet av tüfeğini alarak bölgeden uzaklaşmışlardır." denildi.


Ayrıca şahısların Bağgöze Jandarma Karakol Komutanlığına gelerek şikayette bulunulduğu ve olayla ilgili Eruh Cumhuriyet Savcılığı tarafından adli tahkikat başlatıldığı bildirildi. (Mehmet Aldemir -İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eruh Haberleri

Siirt'in Eruh ilçesinde dev mantarla karşılaşan vatandaşın şaşkınlığı gündem oldu
Siirt’te tır devrildi: Araçta sıkışan sürücü kurtarıldı
Eruh'ta seyir halindeki kamyon alev aldı
Siirt’te arazi anlaşmazlığı nedeniyle silahlı kavga: 1 ölü, 1 yaralı
Binek hayvanından düşerek sürüklenen çocuk hayatını kaybetti