Yol vermeme kazaya neden oldu

Elazığ'da birbirlerine yol vermeyen araç sürücüleri kazaya neden oldu.

Elazığ Fetih Sekin Şehir Hastanesi önünde otomobil sürücülerinin birbirlerine yol vermemeleri sonucu maddi hasarlı trafik kazası olduğu belirtildi.

Olaya tanıklık eden vatandaşlardan alınan bilgilere göre, otomobil sürücülerinin birbirine yol vermemesi üzerine kaza meydana geldi.

Ölü ve yaralının bulunmadığı kazada, maddi hasar oluştuğu belirtildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü