11 katlı apartmanda çıkan yangın kontrol altına alındı

Gaziantep’te 11 katlı apartmanda çıkan yangın kontrol altına alınırken dumandan etkilenen 7 kişiye ise sağlık ekipleri tarafından ambulansta oksijen takviyesi yapıldı.

Şehitkamil ilçesi Merveşehir Mahallesi’ndeki 11 katlı binanın çatı katında henüz bilinmeyen nedenle çıkan yangın itfaiye ekiplerinin yaklaşık bir saat süren müdahalesi sonucunda kontrol altına alındı.

İtfaiye ekipleri tarafından tedbir amacıyla binada yaşayanlar tahliye edildi. İtfaiye ekiplerinin yaklaşık bir saat süren müdahalesiyle yangın kısa sürede kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangın sırasında dumandan etkilenen 7 kişiye bölgede hazır bekletilen ambulansta sağlık ekiplerince oksijen takviyesi yapıldı.

Binada soğutma çalışmaları devam ederken yangının çıkış nedeni ise araştırılıyor.

Gaziantep Valisi Davut Gül, bölgede incelemelerde bulundu. Yangın hakkında yetkililerden bilgi alan Gül, daha sonra bölgeden ayrıldı.








İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı