31 ilde giriş-çıkış yasakları 15 gün uzatıldı İçişleri Bakanlığı, 30 büyükşehir ile Zonguldak'a giriş-çıkış yasaklarını 15 gün daha uzattı. 18 Nisan 2020 Cumartesi 19:06 İçişleri Bakanlığı, 30 büyükşehir ile Zonguldak'a giriş-çıkış yasaklarını 15 gün daha uzattı.Detaylar gelecek… İlk yorum yazan siz olun {{message}} UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Gönder Güncel HaberleriSahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldıBirçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyorÇok sayıda ilde sağanak bekleniyorKurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti