Bakan Koca'dan belediye başkanlarına otobüs çağrısı

​Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sınav günleri belediyelerin otobüs sayısının azaltılmaması için belediye başkanlarına çağrıda bulundu.

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı çağrıda şu ifadelere yer verdi:

"Günü, sınav gençlerine bırakıyoruz. Cumartesi biz evdeyiz. Bütün şehirlerimizde, belediye başkanlarımızdan gençler adına istirhamım, BELEDİYE OTOBÜSLERİNİN herkes dışarıdaymış gibi tam kadro hizmette olması. Otobüste az olmak, gençlere iyi gelir. Sınava daha iyi odaklanırız."

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Sahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?
Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldı
Birçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyor
Çok sayıda ilde sağanak bekleniyor
Kurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti