Batman'da 16 ev karantinaya alındı

Batman'ın Kozluk ilçe merkez, köy ve beldelerde bulunan toplam 16 evin yeni tip Coronavirus (Covid-19) nedeniyle karantinaya alındığı duyuruldu.

Kozluk İlçe Kaymakamlığından yapılan açıklamada, “Çaybaşı Mahallesinde 1 hane, Pınarbaşı Mahallesinde 1 hane, Kumlupınar köyü Toptaş mezrasında 2 hane, Yamaçlı Mahallesinde 2 hane, Yeni Mahallede 2 hane, Bekirhan beldesinde 1 hane, Tepecik mahallesinde 2 hane, Komando Mahallesinde 1 hane, Köprübaşı Mahallesinde 1 hane, Yeşiltepe Mahallesinde 1 hane, Uzunçayır köyü Eshabe mezrasında 1 hane, Yukarı Alıçlı köyünde 1 hane olmak üzere toplam 16 hane karantinaya alınmıştır.” denildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Kozluk Haberleri

Batman'da cuma namazını 13 yaşındaki hafız kıldırdı
Batman- Kozluk yolunda trafik kazası: 5 kişi yaralandı
Batman'ın Kozluk ilçesinde haberleşme kablolarını çalmaya çalışan 3 şüpheli suçüstü yakalandı
Batman'da silahla tehdit suçundan aranan şahıs yakalandı
Batman'ın Kozluk ilçesinde kazara ateş alan tüfek, anneyi hayatından etti