Batman’ın Kozluk ilçesinde iki daire karantinaya alındı

Batman'ın Kozluk ilçe kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, Gürpınar köyü Ulucanlar mezrasında iki dairenin karantinaya alındığı belirtildi.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamasında, “İlçemiz Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 22.06.2020 tarihli ve 57 sayılı kararı gereği Coronavirus (Covid-19) salgınının yayılmasını önlemek ve vatandaşlarımızı bu salgından korumak için 22.06.2020 tarihinden itibaren ikinci bir emre kadar Gürpınar köyü Ulucanlar mezrası 20 ve 25 nolu adresler karantinaya alınmıştır.” denildi.

İLKHA


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Kozluk Haberleri

Batman'da cuma namazını 13 yaşındaki hafız kıldırdı
Batman- Kozluk yolunda trafik kazası: 5 kişi yaralandı
Batman'ın Kozluk ilçesinde haberleşme kablolarını çalmaya çalışan 3 şüpheli suçüstü yakalandı
Batman'da silahla tehdit suçundan aranan şahıs yakalandı
Batman'ın Kozluk ilçesinde kazara ateş alan tüfek, anneyi hayatından etti