Covid-19 nedeniyle Bahreyn’den Gaziantep’e getirilen 62 kişi yurda yerleştirildi

Dünya genelinde etkili olan Coronavirus nedeniyle yurt dışında yaşayan vatandaşların Türkiye'ye getirilmesine devam ediliyor.

Bu kapsamda Bahreyn’de bulunan ve yeni tip Coronavirus (Covid-19) tedbirleri kapsamında uçakla Türkiye'ye getirilen 62 Türkiye vatandaşı, Gaziantep’te tedbir amaçlı 14 gün karantina altına alındı.

Bahreyn'de bulunan 62 Türkiye vatandaşı tahliye kapsamında THY'ye ait uçakla Gaziantep'e getirildi. Gaziantep Havalimanı'na inen vatandaşlar, pasaport kontrollerinin ardından sosyal mesafe kurallarına uyarak önce dış hatlar terminaline alındı.

Burada termal kamera kontrolünden geçen yolcuların gerekli evrakları imzalamasının ardından ateş ölçümleri gerçekleştirildi.

Ardından otobüslerle Gençlik ve Spor Bakanlığı Kredi Yurtlar Kurumunun Ümmü Gülsüm Yurdu'na gönderilen vatandaşlar, 14 gün karantinada kalacak.

İLKHA










İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı