Gaziantep emniyeti önünde patlayan doğalgaz borusu korkuttu

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü girişi önünde yapılan yol çalışmaları sırasında doğalgaz borusunun patlaması korkuya neden oldu.

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü önünde yapılan yol çalışması sırasında delinen doğalgaz borusunun patlaması korku dolu anlara neden oldu. Gaz sızıntısı nedeniyle Emniyet Müdürlüğü önündeki bulvar trafiğe kapatıldı.

Olay, bugün saat 16.30’da Gaziantep Emniyet Müdürlüğü önünde meydana geldi. Nizamiye girişinde yol çalışması için çukur kazan iş makinesinin kepçesinin isabet ettiği doğalgaz borusu büyük bir gürültü ile patladı.  

Emniyet müdürlüğünün bulunduğu cadde yaya ve araç trafiğine kapatılırken, bölgeye çok sayıda itfaiye ile doğalgaz arıza ekibi sevk edildi. Gaz sızıntısı nedeniyle trafiğe kapatılan bulvar, borunun onarılmasının ardından yeniden ulaşıma açıldı.

Paniğe yol açan gaz sızıntısının olduğu bölgeye gelen doğalgaz şirketi çalışanları, ana vanayı kapatıp, yaklaşık 30 dakikalık çalışmayla boruyu onardı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı