Gaziantep Şahinbey'de akü hırsızları yakalandı

Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde park halindeki otomobillerin aküsünü çalan 2 şüpheli düzenlenen operasyonla yakalanarak gözaltına alındı.

Konuyla ilgili İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Şahinbey ilçesinin Kolejtepe ve Akkent mahallelerinde iki otomobilden akü çalan şüphelilerin yakalanması için çalışma başlatıldığı belirtildi.

Çalışma kapsamında, otomobilden akü çalan şüphelilerin M.E.İ ve E.O isimli şüpheliler olduğu tespit edildi. Kimlikleri belirlenen şüpheliler, evlerine düzenlenen operasyonla gözaltına alındı.

Şüpheliler, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüphelilerin aküleri çalma anları ise güvenlik kameraları tarafından saniye saniye kaydedildi. Kamera kayıtlarında, şüphelilerin aküleri çalma anı ve olay yerinden uzaklaşmaları görülüyor.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı