Gaziantep Valisi Gül, Covid-19 vakalarının arttığına dikkat çekti

Gaziantep Valisi Davut Gül, illere göre haftalık Covid-19 vaka sayısının güncel haritasını paylaşarak halka Covid-19 kurallarına uymaları konusundaki çağrısını yineledi.

Covid-19 risk haritasına göre Gaziantep, yüksek riski simgeleyen “kırmızı” grupta yer alırken kentte bir önceki haftaya göre vakaların artışa geçmesi endişeye neden oldu.

Vali Gül, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, Covid-19 vakalarının daha fazla arttığına dikkat çekti.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın, sosyal medya hesabı üzerinden illere göre haftalık Covid-19 vaka sayısının güncel haritası ile ilgili yaptığı paylaşımı alıntılayan Vali Gül, halktan kurallara uymalarını istedi.

Her hafta bir önceki haftaya göre vaka sayısında artış olduğuna dikkat çeken Gül, “Plazma, tedavi ve benzeri talepler de artmaya devam ediyor. Telafisi mümkün olmayacak zararlar görmememiz için Ramazan ayını fırsat bilip kurallara riayet etmemiz bu artışı durdurup salgının olumsuz etkilerini azaltacaktır.” dedi.




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı