Gaziantep Valisi Gül halkı Covid-19 konusunda uyardı

Gaziantep Valisi Davut Gül, Covid-19 vakalarının arttığına dikkat çekerek halka kurallara uymaları çağrısında bulundu.

Covid-19 vakalarının geçen haftaya göre arttığına dikkat çeken Vali Gül, halka kısıtlamaların tekrar uygulanmaması için kurallara uymalarını istedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın, sosyal medya hesabı Twitter üzerinden illere göre haftalık Covid-19 vaka sayısının güncel haritası ile ilgili yaptığı paylaşımı alıntılayan Vali Gül, tedbirlere devam edilmesi gerektiğini vurguladı.

Bakan Koca'nın "tedbirli olunması" çağrısını hatırlatan Gül, “Maalesef vaka sayımız artıyor. Şehir olarak hepimiz üzerimize düşeni yapmazsak bu dışarıda geçirdiğimiz son cumartesimiz olabilir. Nasıl bulaştığı ve nasıl önlem alınacağı belli, çocukların okulu, esnafın işi, gençlerin düğünü ve benzeri konuların düzelmesi için lütfen kurallara uyalım.” dedi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı