Gaziantep Valisi Gül’den “ev ziyareti” uyarısı

Coronavirus (Covid-19) vakalarının artışının ziyaretler nedeniyle olduğuna dikkat çeken Vali Davut Gül, vatandaşlara “ziyaretlere gitmeyin, evinize ziyaret kabul etmeyin” uyarısında bulundu.

Vali Gül, sosyal medya hesabı Twitter üzerinden yaptığı paylaşımda, Coronavirus ile mücadelede dost ve akraba ziyaretlerine ara verilmesinin önem arz ettiğine dikkat çekti.

Gül, “Covid-19 hastalığıyla en iyi mücadele yakalanmamaktır. Yapılan araştırmalarda ev gezmelerinin salgının yayılmasına sebebiyet verdiği görülmektedir. Akrabanızı ya da arkadaşınızı seviyorsanız lütfen evine misafirliğe gitmeyin. Ailenizi düşünüyorsanız hiç kimseyi kabul etmeyin.”

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Kardeşliğin edebiyatını çok yaptık artık hukukunu tesis etmek zorundayız
Adaleti ayakta tutmak için daha fazla çalışmak zorundayız
Mola vermeden direksiyon başına geçmeyin
Oruç sigarayı bırakmayı kolaylaştırabilir
7. Namaz Çalıştayı'nın sonuç bildirgesi açıklandı