Gaziantep Valisi Gül'den salgını nedeniyle "Bayramlaşmayın, kul hakkına girmeyin" uyarısı

​Ramazan Bayramı nedeniyle vatandaşları "Vakalarımızın yüzde 77'si hastalığı ya akrabası ya da arkadaşından kapmış" şeklinde uyaran Vali Gül, "bayramlaşmama" çağrısı yaptı.

İnsanlık için büyük bir "felaket" olarak nitelendirilen ve dünya genelinde etkisini sürdüren Covid-19 salgını etkisini sürdürüyor.

Türkiye'de alınan önlemler nedeniyle vaka ve ölüm oranları gerilemeye başlarken, Gaziantep'te ise Türkiye genelinin aksine salgın vakalarındaki artış devam ediyor.

Vali Gül, sosyal medya hesabı Twitter üzerinden yaptığı açıklamada, virüs salgını tedbirler kapsamında alınan kararlara uyulması çağrısında bulundu.

Gül, "Vakalarımızın yüzde 77'si hastalığı akrabası ya da arkadaşından kapmış. Hiç biri hasta olacağını ya da hastalığı bulaştıracağını düşünmüyordu. Kapı komşu olsanız bile akrabalarınıza gitmeyin. Misafir kabul etmeyin. Birlikte yemek yemeyin, bayramlaşma yapmayın. Kul hakkına girmeyin." dedi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı