Gaziantep’te 182 kilo gümrük kaçağı nargile tütünü ele geçirildi

Merkez Şahinbey ilçesinde bir işyerine düzenlenen operasyonda ele geçirilen 182 kilogram gümrük kaçağı nargile tütünü ile ilgili bir kişi gözaltına alındı.

Konuyla ilgili İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, Şahinbey ilçesi Cengiz Topel Mahallesinde bir işyerine operasyon düzenlendiği belirtildi.

Operasyonda işyerinde yapılan aramada, 182 kilogram gümrük kaçağı nargile tütünü ele geçirildi.

Kaçak nargile tütününe el konulurken, bir şüpheli gözaltına alındı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Kardeşliğin edebiyatını çok yaptık artık hukukunu tesis etmek zorundayız
Adaleti ayakta tutmak için daha fazla çalışmak zorundayız
Mola vermeden direksiyon başına geçmeyin
Oruç sigarayı bırakmayı kolaylaştırabilir
7. Namaz Çalıştayı'nın sonuç bildirgesi açıklandı