Gaziantep'te binadan düşen kız çocuğu vefat etti

Gaziantep'te 13 katlı bir binanın 11'inci katından düşerek ağır yaralanan 14 yaşındaki Merve Sazlık, kaldırıldığı hastanede vefat etti.

Olay, Şehitkamil ilçesi Seyrantepe Mahallesinde meydana geldi. İddiaya göre, Sazlık, 13 katlı binanın 11’inci katındaki dairenin penceresinden çevreyi izlediği esnada dengesini kaybederek aşağı düştü.

Sazlık’ın düştüğünü görenler durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralan Sazlık, sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla özel bir hastaneye kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan Sazlık, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak vefat etti.

Polis olay yerinde inceleme yaparken Sazlık'ın cenazesi otopsi işlemleri yapılmak üzere Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı