Gaziantep'te bir bina karantinaya alındı

​Gaziantep'in İslahiye ilçesinde Covid-19 testi pozitif çıkan astım hastasının evinin bulunduğu ve 50 kişinin yaşadığı 26 daireli apartman karantina altına aldı.

Edinilen bilgiye göre, İslahiye ilçesinin Göltepe Mahallesi'nde yaşayan astım hastası K.Y. (83) rahatsızlanması üzerine yakınları tarafından İslahiye Devlet Hastanesi'ne götürüldü.

Hastanede, K.Y'nin Covid-19 testi pozitif çıkması üzerine tedavi altına alındığı belirtildi.

Filyasyon ekibinin yaptığı çalışma sonucu İslahiye İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, K.Y'nin evinin bulunduğu apartmanın 14 gün süreyle karantinaya alınmasına karar verdi.

Bunun üzerine jandarma, 50 kişinin yaşadığı 26 daireli apartmanın girişini güvenlik şeridi çekerek, karantina altına aldı.

Covid-19 nedeniyle ekipler tarafından binada ilaçlama ve dezenfekte çalışması yapıldı.

Karantina süresince apartman sakinlerinin tüm ihtiyaçlarının Kaymakamlık Vefa Destek Grubunca karşılanacağı bildirildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı