Gaziantep'te bir mahalle daha karantinaya alındı

​Şehitkâmil ilçesi Dülük Mahallesi’nde (köy) bir kişide Coronavirus (Covid-19) tespit edilmesi üzerine mahalle polis tarafından giriş-çıkışlara kapatılarak karantinaya alındı.

4 bin nüfuslu Dülük Mahallesi'nde rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan kişinin, Covid-19 testi pozitif çıkması üzerine hastanın birlikte yaşadığı 2 kişi daha hastaneye kaldırıldı.

Şehitkâmil İlçe Umum Hıfzıssıhha Kurulu toplanarak, salgının başka kişilere ve bölgelere yayılmasını önlemek için mahallenin karantinaya alınmasına karar verdi. Kurul kararının ardından, polis ekipleri tarafından mahalle bariyerle giriş ve çıkışlara kapatıldı.

Mahallede sağlık ekipleri kontrol yaparken camiden yapılan anonslarla vatandaşlar da dışarıya çıkmamaları konusunda uyarıldı. Mahallelinin ihtiyaçlarının da Vefa Sosyal Destek Grubu tarafından karşılanmasına başlandı.

İLKHA


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı