Gaziantep'te büfe olayında hayatını kaybeden şahsın taziyesine silahlı saldırı: 1 yaralı

Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde geçtiğimiz günlerde meydana gelen kavgada hayatını kaybeden şahsın taziye evine düzenlenen silahlı saldırıda bir kişi yaralandı.

İlçeye bağlı Perilikaya Mahallesi'nde meydana gelen kavgada, hayatını kaybeden Ömer Tamer'in taziyesine kimliği belirsiz kişi veya kişilerce silahlı saldırı düzenlendi.

Edinilen bilgilere göre olay, Akkent Mahalle'sinde bulunan Akşemsettin Sosyal Tesisi içerisinde bulunan taziye evinde meydana geldi. İddialara göre, taziye dileklerini iletmek için taziye yerine gelen H.T., kimliği henüz belirlenemeyen kişi veya kişilerce kurşunlandı.

Yaşanan olayda taziye evinde büyük bir panik ve korku oluşurken, yaralanan H.T., çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Meydana gelen olayın ardından güvenlik güçleri taziye evinin önünde ve çevresinde güvenlik önlemleri alırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Kardeşliğin edebiyatını çok yaptık artık hukukunu tesis etmek zorundayız
Adaleti ayakta tutmak için daha fazla çalışmak zorundayız
Mola vermeden direksiyon başına geçmeyin
Oruç sigarayı bırakmayı kolaylaştırabilir
7. Namaz Çalıştayı'nın sonuç bildirgesi açıklandı