Gaziantep’te Covid-19 kurallarına uymayanlara verilen cezalar devam ediyor

​Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’nın, yeni hasta sayılarının artış eğiliminde olduğu iller arasında gösterdiği Gaziantep'te, Coronavirus önlemlerine uymayanlara idari para cezası uygulandı.

Bu kapsamda dün sosyal mesafe ve maske takma kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle 3 bin 1 kişiye idari para cezası uygulandı.

Konuyla ilgili İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, kent genelinde sosyal mesafe ve maske denetiminin aralıksız devam ettiği bildirildi.

Dün yapılan denetimlerde de Coronavirus (Covid-19) salgını tedbirleri kapsamında sosyal mesafe ve maske takma kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle 3 bin 1 kişiye idari para cezasının uygulandığı belirtildi.

Kent genelinde denetlenen 443 iş yerinden 2’sine kuralları ihlal ettikleri gerekçesiyle cezai işlem uygulandığı ifade edildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı