Gaziantep'te mobese direğine çarpan otomobilin sürücüsü vefat etti

Gaziantep'te kontrolden çıkarak mobese direğine çarpan otomobilin sürücüsü İbrahim Halil Polat, vefat etti.

Kaza, Şehitkamil ilçesi Karacaahmet Mahallesi Şehit Ömer Halisdemir Bulvarı’nda meydana geldi. İddiaya göre, otomobiliyle seyir halinde olan İbrahim Halil Polat (35), yönetimindeki 27 HH 551 plakalı otomobilin direksiyon kontrolünü kaybedince yol ortasındaki Kent Güvenlik Yönetim Sistemi'nin (KGYS-MOBESE) bulunduğu direğe çarptı.

Çarpmanın etkisiyle otomobil hurdaya dönerken Polat, araç içinde sıkıştı. Kazayı görenler durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Bölgeye gelen sağlık ekipleri yaptıkları kontrolde Polat’ın vefat ettiğini belirledi.

Sıkıştığı yerden çıkarılan Polat’ın cenazesi otopsi işlemleri yapılmak üzere Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Kaza nedeniyle güvenlik amacıyla tek şeride düşürülen yol aracın çekici ile kaldırılmasının ardından tekrar tamamen trafiğe açıldı.

Polis kazayla ilgili soruşturma başlattı.




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı