Gaziantep’te toplantı ve yürüyüş alanları belirlendi

Gaziantep Valiliği, 2021 yılında yapılacak açık toplantı, gösteri ve yürüyüş yerleri ile ilgili açıklama yaptı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, 2911 Sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanunu’nun 6 ve 26’ıncı maddeleri ile bu Kanunun Uygulanmasına Dair Yönetmenliğin 3’üncü maddesi gereği kentteki toplantı, gösteri ve yürüyüşlerin belirlenen yerlerde yapılmasına karar verildiği belirtildi.

Açıklamada, “İlimizde açık yer toplantı ve gösteri yürüyüş alanı olarak Çakmak Mahallesi Tur Otobüsleri Park alanı, gösteri ve yürüyüş güzergahları ise 14 Şehit Anıtı'ndan başlayarak Kadı Osman Sokağını takiben Tur Otobüsleri Park Alanı bitiş ve Kıbrıs Caddesi ile Kamil Ocak Caddesi'nin kesiştiği yerden başlayarak Kamil Ocak Caddesi'ni takiben Arkeoloji Müzesi önünde son bulacak şekilde belirlenmiştir.” denildi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı