Gaziantep'te uyuşturucu ile yakalanan 2 şüpheli gözaltına alındı

Gaziantep'te uyuşturucu satıcılarına yönelik düzenlenen operasyonda 2 şüpheli gözaltına alındı.

Konuyla ilgili İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Şahinbey ilçesinin Alaybey Mahallesi Hürriyet Caddesi'nde durumundan şüphelenilen ve plakası açıklanmayan bir otomobil durduruldu.

Otomobilde yapılan aramalarda bir tabanca, bu tabancaya ait bir şarjör ve toplamda 35 mermi ile 204 gram sentetik uyuşturucu ele geçirildi.

Gözaltına alınan H.F. ve F.Y'nin üzerinde ise uyuşturucu satışından elde edildiği değerlendirilen 2 bin 50 TL ele geçirildi.

Şüphelilerin emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilecekleri belirtildi.

Öte yandan, İslahiye ilçesinde evlerden salça ve zeytinyağı çaldığı iddia edilen şüpheli yakalandı.

İlçede meydana gelen iki evden hırsızlık olayıyla ilgili çalışma başlatıldı. Çalışma kapsamında hırsızlığı gerçekleştirdiği tespit edilen M.Ç. düzenlenen operasyonla gözaltına alındı.

Şüpheli emniyetteki ifadesinde her iki hırsızlık olayını kendisinin yaptığını kabul ettiği ve çaldığı salça ile zeytinyağını sattığını söylediği belirtildi.

Çalınan 3 kova içerisinde 35 kilo salça, 4 plastik bidon ve bir teneke içerisindeki zeytinyağı bulunarak sahiplerine teslim edildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı