Gaziantep’te valiz içerisinde sentetik uyuşturucu ele geçirildi

Gaziantep’te şüphe üzerine durdurulan bir kadının elindeki valizde 10 kilogram sentetik uyuşturucu ele geçirilirken, kadın gözaltına alındı.

Konuyla ilgili İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, Narkotik Şube Müdürlüğü ekiplerinin, merkez Şehitkamil ilçesi Beykent Mahallesi’nde davranışlarından şüphelenilen bir kadının durdurulduğu belirtildi.

Valizde yapılan aramada, 10 kilogram sentetik uyuşturucunun ele geçirildiği ve şüphelinin gözaltına alındığı bildirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Kardeşliğin edebiyatını çok yaptık artık hukukunu tesis etmek zorundayız
Adaleti ayakta tutmak için daha fazla çalışmak zorundayız
Mola vermeden direksiyon başına geçmeyin
Oruç sigarayı bırakmayı kolaylaştırabilir
7. Namaz Çalıştayı'nın sonuç bildirgesi açıklandı