Gaziantep’te yaklaşık 5 bin kişiye Covid-19 tedbirlerine uymama cezası verildi

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca'nın Coronavirus vaka sayılarındaki artışa dikkat çektiği illerden biri olan Gaziantep'te sosyal mesafe ve maske takma kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle yaklaşık 5 bin kişiye idari para cezası uygulandı.

İl Emniyet Müdürlüğü, Coronavirus (Covid-19) salgını tedbirleri kapsamında sosyal mesafe ve maske takma kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle dün 4 bin 693 kişiye idari para cezası uygulandığını açıkladı.

Konuyla ilgili İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, kent genelinde sosyal mesafe ve maske denetiminin aralıksız devam ettiği belirtildi.

Kent genelinde 4 bin 693 kişiye sosyal mesafe ve maske takma kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle para cezası verildiği belirtilen açıklamada, denetlenen 464 iş yerinden 2 iş yerine idari işlem yapıldığı bildirildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı