Halk otobüsünden yakıt çalan 2 kişi yakalandı

​Gaziantep'te yakıt çaldıkları iddiasıyla 2 şüpheli, olayı yaptıkları yere yakın bir yerde gözaltına alındılar.

Konuyla ilgili İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, "Şahinbey ilçesi Bülbülzade Mahallesi'nde bir halk otobüsünden yakıt çalan şüphelilerin yakalanması için başlatılan çalışma kapsamında 2 şüpheli, olay yerine yakın bölgede yakalandı. Üst aramalarında bir miktar uyuşturucu madde ve pompalı tüfek ele geçirilen şüpheliler, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi." denildi.

Öte yandan, merkez Şehitkâmil ilçesi Göktürk Mahallesi'ndeki bir bağ evine düzenlenen operasyonda 9 bin 236 litre kaçak akaryakıt ele geçirildi.

Operasyonda gözaltına alınan bir şüpheli, sağlık kontrolünün ardından ifadesi alınmak üzere emniyete götürüldü.

İLKHA


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı