HÜDA PAR Genel Başkanı Yapıcıoğlu'ndan Gaziantep'teki kaza için taziye mesajı

HÜDA PAR Genel Başkanı Zekeriya Yapıcıoğlu, Gaziantep-Nizip Otoyolu’nda meydana gelen trafik kazası nedeniyle başsağlığı mesajı yayımladı.

Sosyal medya hesabından taziye mesajı paylaşan Yapıcıoğlu şu ifadeleri kullandı:

"Gaziantep yakınlarında meydana gelen elim trafik kazasında vefat eden kardeşlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine başsağlığı diliyorum.

Rabbim yaralılara da acil şifalar versin." (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Kardeşliğin edebiyatını çok yaptık artık hukukunu tesis etmek zorundayız
Adaleti ayakta tutmak için daha fazla çalışmak zorundayız
Mola vermeden direksiyon başına geçmeyin
Oruç sigarayı bırakmayı kolaylaştırabilir
7. Namaz Çalıştayı'nın sonuç bildirgesi açıklandı