İçişleri Bakanlığı 24 bin 88 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiğini açıkladı

İçişleri Bakanlığı'ndan 30 büyükşehir ve Zonguldak'ta uygulanan sokağa çıkma yasağına ilişkin açıklama yapıldı.

20 yaş altı ve 65 yaş üstü vatandaşların sokağa çıkma yasaklarının devam ettiği hatırlatılan İçişleri Bakanlığı açıklamasında, "Sokağa çıkma yasağı başladığı andan itibaren bu kuralı ihlal eden toplam 24 bin 88 kişiye adli ya da idari işlem gerçekleştirilmiştir" ifadelerine yer verildi.

İLKHA

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Sahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?
Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldı
Birçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyor
Çok sayıda ilde sağanak bekleniyor
Kurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti