İstanbul Havalimanı otoparkı ikinci bir duyuruya kadar ücretsiz oldu

Karar dün akşam saat 19.00 itibariyle uygulanmaya başladı.

İstanbul Havalimanı işletmecisi İGA, ikinci bir duyuruya kadar havalimanı otoparkının ücretsiz olarak hizmet vereceğini açıkladı.

İGA’nın sosyal medya hesabı Twitter’dan yapılan paylaşımda, "Her türlü temastan kaçınılması gereken bu günlerde, İstanbul Havalimanı otoparkı bu akşam 19.00 itibarıyla tüm misafirlerimiz ve çalışanlarımız için ücretsiz! Sağlıklı günlerde yeniden buluşmak dileğiyle." ifadelerine yer verildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Sahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?
Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldı
Birçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyor
Çok sayıda ilde sağanak bekleniyor
Kurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti