Kısıtlamayı ihlal ederek sokağa çıkan 286 kişiye para cezası verildi

Covid-19 pandemisi ile mücadele tedbirleri kapsamında Türkiye genelinde hafta sonları uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal edenlere idari işlem uygulanarak para cezası veriliyor.

Cuma günü saat 21.00’de başlayan ve 11 Ocak pazartesi günü saat 05.00’te sona erecek sokağa çıkma kısıtlaması devam ediyor.

Gaziantep’te sokağa çıkma kısıtlamanın ihlal edilmemesi için İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı polis ekipleri tarafından kent genelinde denetimler yapılıyor. Kısıtlamayı ihlal edenlere ise idari para cezası veriliyor.

Kent genelinde gerçekleştirilen denetimlerle ilgili İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, dün gerçekleştirilen denetimlerde sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal ettikleri gerekçesiyle 286 kişiye para cezası verildiği bildirildi.

Ayrıca, 50 kişiye sosyal mesafeye uymadıkları ve maske takmadıkları gerekçesiyle para cezası verildiği belirtildi.

Maske takma ve sosyal mesafe kuralını ilk kez ihlal ettikleri tespit edilen 79 kişinin ikaz edildiği ifade edilen açıklamada, denetimlerde 375 işyerinin denetlendiği belirtildi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı