MEB'den telafi eğitimi açıklaması

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Personel Genel Müdürü Ömer İnan, 2 Temmuz'dan sonra başlayacak olan telafi eğitimleriyle ilgili açıklama yaptı.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan MEB Personel Genel Müdürü İnan şu ifadeleri kullandı:

"Telafi programımızın 'yaz dönemi' kapsamında, isteyen öğretmen ve öğrencilerimize, ikamet veya tatil adreslerinde; sanatsal, sportif ve kültürel etkinlikler için imkânlar oluşturuyoruz. Öğretmenlerimiz, bu programlarda öngörülen ders saati üzerinden görev alabileceklerdir."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eğitim Haberleri

1,6 milyon aday ter döküyor
2,4 milyon aday üniversite için ter döküyor
Panik yapmayın, zamanı doğru yönetin
2026-2027 eğitim öğretim yılı takvimi açıklandı
LGS sona erdi: 1 milyondan fazla öğrenci ter döktü