Minibüsün çarptığı öğrenci öldü

Gaziantep'te minibüsün çarpması sonucu ağır yaralanan lise öğrencisi 17 yaşındaki Muhammed Kaya, tedavi gördüğü hastanede öldü.

Kaza, Şehitkamil ilçesi Gazikent Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yolun karşısına geçmeye çalışırken Kaya’ya sürücüsünün ismi ve plakası henüz öğrenilemeyen minibüs çarptı.

Çarpmanın etkisiyle yere düşen Kaya, ağır yaralandı. Kazayı görenlerin haber vermesi üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Bölgeye sağlık ekipleri tarafından ambulansla özel bir hastaneye kaldırılan Kaya, burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılmadı.

Kaya'nın cenazesi, Gaziantep Adli Tıp Kurumu morgunda yapılan otopsi işlemlerinin ardından defnedilmek üzere yakınlarına teslim edildi.

Minibüs sürücüsünü yakalamak için çalışmaların sürdüğü belirtildi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı