Nizip'te otomobil ile öğrenci servisi çarpıştı: 16 yaralı

Gaziantep'in Nizip ilçesinde otomobil ile öğrenci servisinin çarpışması sonucu meydana gelen kazada aralarında öğrencilerin de bulunduğu 16 kişi yaralandı.

Gaziantep'in Nizip ilçesinde öğrenci servisi ile otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen feci kazada aralarında öğrencilerin de bulunduğu 16 kişi yaralandı. Yaralılar tedavi için hastanelere kaldırıldı.

Kaza, Nizip ilçesi Sultan Abdulhamid Mahallesi Yavuz Sultan Selim Bulvarı'nda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Hüseyin Erdem yönetimindeki 27 S 6198 plakalı öğrenci servisi ile sürücüsünün ismi öğrenilemeyen 01 AC 0041 plakalı otomobil ile çarpıştı.

Kazada aralarında öğrencilerin de bulunduğu isimleri öğrenilemeyen 16 kişi yaralanırken, haber verilmesi üzerine bölgeye çok sayıda ambulans, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralılar haber verilmesi üzere kaza yerine gelen sağlık ekipleri tarafından ambulanslarla Nizip Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Acil serviste tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Nizip Kaymakamı Kemal Şahin ile Belediye Başkanı Mehmet Sarı da hastanede yaralıları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerinde bulundu.

İLKHA


















İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep'te araması bulunan FETÖ üyesi yakalandı
Gaziantep'e iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı
YKS için yola çıkan otomobil tırla çarpıştı: Bir ölü, bir yaralı
Boğazına şeker kaçan öğrenci, öğretmenin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
Gaziantep'te iş yerine silahlı saldırı: 3 şüpheli yakalandı