ÖSYM'den Covid-19 hastası ve temaslılarına uyarı

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM), Covid-19 testi pozitif veya hasta ile temaslı olan adayların herhangi bir belge göndermemeleri gerektiğini belirtti.

ÖSYM'den yapılan duyuruda, Sağlık Bakanlığının 'HES Kodu' uygulamasının, başkanlık tarafından gerçekleştirilen sınavlarda adayların Covid-19 durumlarını takip etmek için kullanıldığı hatırlatıldı.

"Covid-19 Pozitif /Temaslı Olan Adayların Dikkatine" başlıklı duyuruda şu ifadelere yer verildi:

"Bu doğrultuda, HES Kodu uygulaması kullanılarak adayların sınava girecekleri bina/salon atamaları, Sağlık Bakanlığından alınan verilere göre güncellenmektedir. Sınav gününe kadar Sağlık Bakanlığı'ndan alınan veriler doğrultusunda Covid-19 pozitif/temaslı olan adayların sınava girecekleri salon bilgileri güncellenmektedir. Bu durumdaki adaylar, Başkanlığımız tarafından, ÖSYM’nin Aday İşlemleri Sistemindeki güncel iletişim bilgileri kullanılarak bilgilendirilmektedir." 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eğitim Haberleri

Öğrencilerin yaz tatilini verimli geçirmesi için neler yapılmalı?
1,6 milyon aday ter döküyor
2,4 milyon aday üniversite için ter döküyor
Panik yapmayın, zamanı doğru yönetin
2026-2027 eğitim öğretim yılı takvimi açıklandı